PKN RAVENSTEIN

Trouw- & rouwdiensten

Trouwlocatie

Onze romantische kerk, met authentieke uitstraling is een geliefde plek om het huwelijk burgelijk en/of kerkelijk te bevestigen.

Het bruidspaar hoeft geen lid van onze kerkelijke gemeente te zijn, noch in de burgelijke gemeente te wonen, om een trouwdienst in onze kerk mogelijk te maken.

Onze gastvrijheid willen we graag tonen door met het bruidsspaar te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
De dienst kan geheel door ons verzorgd worden, maar het is ook mogelijk een eigen predikant en/of organist te regelen.

Er zijn in onze kerk ongeveer 80 zitplaatsen.

Voor het gebruik van de kerk, kunt u contact opnemen met dhr. J. Bekker, 0486-416544,
of email info@pkn-ravenstein.nl

Rouwlocatie

Ook is de Garnizoenskerk met zijn intieme sfeer uitstekend geschikt voor "de laatste gang" in ons leven.

De afscheidsdienst kan geheel door onze kerk worden verzorgd, maar de nabestaanden kunnen ook zelf een predikant en/of organist regelen.

Er zijn in onze kerk ongeveer 80 zitplaatsen.

Voor het gebruik van de kerk, kunt u contact opnemen met dhr. J. Bekker, 0486-416544
of email info@pkn-ravenstein.nl